3 Ocak 2013 Perşembe

Yılbaşı Sofrası






Bu yılbaşı soframı sade kurdum. Her yıl soframda rus salatası, kabak tatlısı, zeytinyağlı dolma muhakkak olurdu. Zeytinyağlı dolmayı bir gün önce yaptım ve tadına bakmak amaçlı iken, bittiğini gördük.

*Hindi
*İç pilav
*Salata
*Patlıcan salatası
*Yoğurtlu pazı sapı

*Hindiyi, önce haşladım sonra fırın torbasında fırında pişirdim.
Hindi yağsız olduğundan , torbaya yerleştirmeden önce tereyağı, sıvı yağı ile yağlamalı.
*İç pilav burada tarifi var . Yeni bahar, tarçın, çam fıstığı, kuş üzümü olmalı hepsi. Pilava haşlanmış hindi suyundan ekledim .
* Pazı sapları kavrulur, suyu süzülür. 1 diş sarımsak, yoğurt hazırlanır. Pazıların üstüne dökülür.pul biberle süslenir.

2 yorum:

  1. sade ama güzel menü olmuş canım.ellerine sağlık.afiyet şeker olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım Lavantam yeni yılın kutlu olsun nice güzellikler ile geçsin.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil