18 Haziran 2016 Cumartesi

Fissler Düdüklü

Fissler düdüklü tenceremi nerdeyse son 25 yıldır kullanıyorum veee aynı lastikle 
İnstagram da gördüğüm bir posta fissler düdüklümden "çok memnun olduğumu" yazınca hemen bana Türkiye Fissler ulaştı Çok nazik jest yaparak bana mutfakta ki boyutu değiştiren şef Refika Birgül ile çalışarak " Düdüklü'nün Sihirleri" kitabını yolladılar :) Tekrar çok teşekkür ederim

Ben düdüklü kulanmayı kendi mi bildim bileli Annecğim den öprenmişimdir
Annemin pik düdüklüsü ağır ve düdüğüne  minik bir kapak kapatarak saate bakıp kullandığımız düdüklüydü 
Evlendim evlilik hediyesi alaşımı daha farklı daha hafif ama yıkarken dirseğime kadar giren, düdüğü ile üstünde çevirerek kapatılan modeldi 
Çok kullandım hatta düdüklü keki yapardım o yıllarda çok modaydı eee o zamanlar bu kadar çok çeşit pasta yoktu 

Daha sonra Fissler le tanıştım ve her şey daha da kolay oldu mutfakta 
Pişirmesi eklenen suyun azlığı kısa sürede ortaya çıkan yemekler 

"Düdüklü'nün Sihirleri" Kitabı tam kıvamın da pişirmek için ideal 
"Düdüklü Tencerede Pişen Türk Yemekleri be Daha Fazlası "yazmışlar çok da doğru yazmışlar 
Şef Refika Birgül'ün ellerine sağlık yapım aşamasında emeği geçen herkesin ellerine sağlık. 

Düdüklü den korkmayın ben tek kullanmadığım yiyecek kırmızı mercimek diğer bütün yiyecekekleri güvenle gönül rahatlığı için de 10-12 dakika da pişirerek kullanabilrisiniz 

Tavsiye edeceğim en iyi marka Fissler Düdükü tencere 
Kızım evlenirken alacağım tencere Fissler Düdüklü tencere olacaktır. 


Barbunya pişirdim tamda kitaptada ki gibi 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder