15 Kasım 2013 Cuma

Pakmaya Mutfagın Yıldızları







Bu gün, PAKMAYA" Mutfağın Yıldızları " yarışmasının ilk gün final yarışmasına davetli blogger olarak gittim.
Pakmaya çalışanlarının sıcak karşılaması ve ağırlamasıyla güzel bir gün geçirdim.
Yarın finale kalan yarışmacıların diğerleri yarışacak ve sonuç belli olacak.

Şef Nilay Mutfak Sırları , Tuncay şef , Burçe Bir Tat Bir Koku , Pakmaya şef Tuncay,Şef Burak ,Müge Hünerli Bayanlar eşliğinde oluşan jüri .

Merve hanım Tadı Damağınızda Kalsın  biscotti (bademli üzümlü) , Aylin Hanım kıymalı poağaça, Turgay bey cin ali (pişmaniyeli) Sedef hanım çikolatalı cheescake ile yarıştılar.Çalışmaları ilgiyle izledim, çok güzel sohbetler etme fırsatı buldum.

Yarın bakalım kim kazanacak.

Pakmaya Eğitim Merkezi'ne nasıl gidilir.
Gayrettepe metro istasyonundan çıkılır. Caddenin karşında maya binası görülür. Metrodan çıkınca düz yürünür Yazarlar sok. geçilir, Matbuat sok. varılır sokağın başından soldan dördüncü bina işte Pakmaya.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder