13 Kasım 2013 Çarşamba

Şeker Hamurlu Kurabiye Eğitimi



Şeker hamuru kadar tatlı kurs eğitmenim Özlem CBO blogun sahibi Kurabiye ve şeker hamurun konusunda ki bilgilerini bana aktarmak için bütün gün çabaladı. Kendisine güzel ev sahipliği ve verdiği bilgiler için çok teşekkür ederim.
         Detaylı şekilde püf noktalarını öğrendim. Özlem yurt dışında katıldığı kurabiye, cupcake, pastacılık. krema sıkma teknikleri, süsleme teknikleri konusunda kendisini geliştirmiş ve geliştirmeye devam ediyor.

Ben de bundan sonra şeker hamuru eğitimleri vermeye başlayacağım. Buradan kurs tarihlerini duyuracağım.
Kendimi geliştirmek için kursları workshopları kaçırmamaya çalışıyorum .

Özlem'le yaptığımız kurabiye örneklerini ekliyorum. Çok zevkli ve yaratıcılık yanınızın biraz daha ortaya çıktığı çalışmalar.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder