5 Mayıs 2010 Çarşamba

Yağ Yakıcı Diyet




İKİNCİ AY:

KAHVALTI: 7:00
çay şekersiz
1 haşlanmış yumurta
2 kibrit kutusu beyaz peynir ( 60 gr)
2 ince dilim ekmek
maydonoz marul

KUŞLUK: 10:30
4 adet  Fındık veya badem
1 taze meyve

ÖĞLEN 13:30

1  kase  yoğurt  ( 160 cc)
4 yemek kaşığı sebze yemeği
3 ince kepek ekmeği
salata  yağsız

İKİNDİ: 16:30

1 su bardağı süt
1 taze meyve
5 fundık

AKŞAM:

1 ızagara köfte kadar et
1 tabak çorba ( yağsız 320cc)
4 yemek kaşığı sebze yağsız
2 ince dilim ekmek
yağsız salata

GECE: 22:30

1 Su bardağı süt ( 160 cc)
2 taze meyve



3 yorum:

  1. daha önce buna çok benzeyen bir diyet uygulamıştım içinde bol miktarda yeşil çay da vardı ve gerçekten fit olmuştum 2 yıl kadar öyle kaldım ama sonrasında rahatsızlığımdan dolayı hareketsiz kaldığım için kilo aldım şimdilerde yeniden vermek için gayret ediyorum denemek isteyenler yeşil çay ilavesiyle mutlaka denesinler derim ben:) sevgiler arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. çok ihtiyacım var çok arkadaşım ama diet yapamıyorum :((

    YanıtlaSil
  3. canım yaa birşey sorucam sana ben yumurta yemem onun yerine sabahları neyi yiyebilirim fikir verebilirmisin lütfeeeen sevgileeer

    YanıtlaSil